czwartek, 8 maja 2014

Sówki Mini Filcusia i Egipt :))

Kolejne filcowe sówki w których połączyłam filc z materiałem. Sówki wykonałam na 7cm styropianowych jajkach, wbiłam je na patyczki i przyozdobiłam wstążką. Oczy siwej sowy ozdobiłam przezroczystymi koralikami a pomarańczową przekładkę wykorzystałam na nosek. 
Po powrocie z Egiptu biorę za przystojniaka - Golluma.














Jutro jeszcze się ogarniam, zakupy typu balsam do opalania w moim przypadku filtr 50, straszny bladzioch ze mnie. Byłam na solarium za czym ogólnie nie przepadam, jednakże wolałam zrobić sobie podkład, by nie wyglądać jak czerwonka. Dalej na liście zakupów okulary, kapelusik i przewiewna koszulka. Troszkę boję się lotu - pierwszy w moim życiu a potrafię panikować w windzie!!! - najwyżej cos gulnę dla odwagi :)). Jedziemy do Marsa Alam dwie blondynki i brunetka. No właśnie jestem blondynką a podobno jasnogłowym żyć nie dają :((. 
W sobotę rano wylot, życzcie mi bezpiecznej podróży :)) jeśli ma ktoś jakieś rady co do Egiptu z chęcią poczytam :)).

Pozdrawiam,
Gosia

49 komentarzy:

  1. Życzę udanego wypoczynku i trzymam kciuki za pierwszy lot.
    Sówki jak zawsze piękne, jak zawsze zadbałaś o każdy szczegół-piękne są.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sówki prześliczne - zielona bardzo optymistyczna :)
    Życzę przyjemnego i wielce udanego odpoczynku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sowy sowiaste są urocze i ogólnie w sówkach się zauroczyłam jakiś czas temu:) Filcaki są superowe:) Miłego odpoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu, wiesz , że uwielbiam WSZYSTKIE Twoje stworki. Miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne sówki :) , w Egipcie byłam tylko palcem na mapie wiec nie pomogę :/ , ale na pewno będziesz miała cudną wycieczkę :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Sówki chwytają za serducho!!! Oj chwytają!
    W Egipcie nie byłam, ale w zeszłym roku pierwszy raz leciałam samolotem, więc wiem, że stresik jest. Mnie się latanie spodobało i to bardzo :):):) Ktoś mi poradził, żeby wziąć sobie landrynki przy starcie i lądowaniu - pomagają na zatykające się uszy i potwierdzam, wypróbowałam, polecam :) Życzę Ci wspaniałego wyjazdu Gosiu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sówki są genialne! Doszłaś już do perfekcji!
    Baw się dobrze, odpoczywaj, wracaj i opowiadaj jak było:))) Udanego wyjazdu!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu sówki jak zawsze cudne.
    Proponuję Ci wziąć stoperan ,bo zemsta Faraona często dopada .
    Udanego lotu i wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, dopadło mnie :((. Jeden dzień przesiedziałam w pokoju, później zaczęłam brać ich tabletki w brzuchu nadal jeździło ale mogłam się ruszyć.

      Usuń
  9. Sówki są świetne !!!
    Ładnie ozdobiona koralikami ta siwa.
    Udanego urlopu w Egipcie!!!
    Uważaj na siebie, żeby Cię nie spaliło, skoro tak bladziutka jesteś i pij tylko wodę z butelek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ich woda z butelki - dziwny smak. Opalić, aż wstyd - lekko zarumieniona :))

      Usuń
  10. Świetnie się sówki prezentują, dodatek materiału i koralików to strzał w 10-tkę.
    Wybycz się porządnie w tym Egipcie i unikaj terrorystów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne sówki :-) Wspaniałe.
    Ja również nie leciałam jeszcze nigdy samolotem - koniecznie po powrocie podziel się swoimi wrażeniami z wyprawy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sówki świetne, Gosiu nie bój się latać , ja pamiętam swój pierwszy lot, strach ale potem wdech i leciało się super! Udanego wypoczynku! i gumy do żucia w torebce sobie zabierz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były gumy, i było fajnie jak na karuzeli :))

      Usuń
  13. Aj wszystkie do pokochania...idealne połączenie :)
    Bezpiecznej podróży i pobytu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty już jesteś mistrzyni w temacie sówek.:) Udanego wypoczynku! Też jeszcze nigdy nie leciałam samolotem, ciekawa jestem twoich wrażeń.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. sówki urocze, życzę udanego wypoczynku i czekam na zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne, fajny lakier na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja mama też boi się latania samolotem i dla odwagi sobie gulnęła ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pierwszą stronę też gulnęłam, w drugą byłam tak zmęczona że nie zauważyłam, że już jestem w górze :))

      Usuń
  18. lot samolotem będzie na pewno udany! zobaczysz Gosiu :))) i wspaniałego pobytu Ci życzę - "carpe diem" ;-))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze sówki, również życzę Ci szczęśliwego lotu , podróży , i miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana Gosiu, nie böj sie lotu...Ja tak tez przed pierwszym panikowalam ( troche pomogl szampan przed lotem, hi, hi ), a bylo cudownie.
    Zycze ci milego i udanego urlopu.
    Twoje sowki sa piekne a lakier na paznokciach super ( niestety nie mam ladnych paznokci...szkoda )
    Pa
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dziękuję ostatnio tak mnie wzięło na malowanie paznokietków :))

      Usuń
  21. Małe dzieła sztuki. Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne te sówki.
    Życzę cudownego lotu i niesamowitych wrażeń w Egipcie.
    Mam nadzieję, że lot Ci się spodoba bo ja uwielbiam start :-)
    A z tym słońcem uważaj bardzo, kiedyś byłam na przełomie marca i kwietnia i prażyło okrutnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ wspaniałe sa te Twoje sówki!!!! Przesłodkie są! Życzę Ci udanego wypoczynku. Na pewno będzie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. sówki piękne <3 również życzę udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sówki świetne, super pomysł na połączenie z materiałem. Kolorki bardzo wiosenne.
    Pozdrawiam i miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  26. Sówki są - przeurocze!
    Udanej zabawy w Egipcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. sówki cudne!!! sama niewiem która śliczniejsza :) miłej wycieczki :) i spokojnego lotu - ja swoj pierwszy przezyje w czerwcu , kierunek kreta ;) naszczęście ja ciemniejsza karnacje mam i zazwyczaj używam najniższych filtrów bo na tych powyżej 10 nawet mnie słoneczko nie pogłaszcze

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana Gosiu :) Uwielbiam Twoje wszystkie prace. Sówki są przecudowne! :) Mam ogromną ochotę na wymiankę z Tobą, bo tak bardzo chce mieć Twoje prace! :) Super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, jak skończę gollumka za którego lada dzień się biorę, będę otwarta na wymianki :))

      Usuń
    2. Hmmm czekam w takim razie na propozycje :)

      Usuń
  29. Śliczne są, po prostu do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałego wypoczynku Małgosiu.Sówki cudo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Sowy są śliczne. Małe, puchate, pękate - urocze :)
    I przyłaczam sie życzeń - udanego wypoczynku w cieniu piramid :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gosiu, jakie te sówki piękne:) mistrzostwo!
    Ależ Tobie dobrze;] życzę wspaniałego, udanego i bezpiecznego wypoczynku;]
    Może nawet się wzbogacisz w jakieś egipskie twórcze inspiracje, hi,hi;]

    OdpowiedzUsuń
  33. Sówki są rewelacyjne! Udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sówki cudne!
    Baw się i wypoczywaj. Ja właśnie wróciłam z Egiptu i próbuję się przystosować do normalności, ale łapie mnie depresja po-urlopowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też to mam, taki powrót do szarej rzeczywistości :((

      Usuń
  35. piekne sowy :))) Wypoczywaj i wygrzewaj sie w slonku :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję Wam za wszystkie życzonka :)). Wycieczka udała się fantastycznie :)), pogoda piękna, lot nie taki straszny :))). Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  37. Gosieńko jak mnie dawno tu nie było . Z resztą nie tylko tutaj w calym świecie blogowym. Tyle cudowności stworzyłaś przez ten czas :). Zawsze zazdrościłam tych Twoich cudownych filcusiow i marzyłam żeby takie stworzyć. Tylko to takie trudne i bałam się, że i tak sobie nie poradzę. Ale wiesz odważyłam się , zamówiłam rzeczy do filcowania i czekam, aż dotrą potem będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  38. O wow! Przepiękne! Zachwycają te Twoje sówki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale tu u Ciebie fajnie. Super wszystkie sówki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...