czwartek, 11 kwietnia 2013

Witaj Wiosno !!!

Witajcie Kochane w ten przyjemny dzionek :)), dziękuję Wam za ostatnie ciepłe słowa dotyczące mojego wywiadu :)). Skoro na dworku zaświeciło słońce to i ja zaprezentuję spragnione, wiosenne klimaty.

Ptaszki - breloczki, które tak naprawdę wykonałam jakiś czas temu, ale czekałam żeby śnieg stopniał bym mogła im cyknąć zdjęcie w wiklinowym gniazdku, zrobionym przez Anię. Na razie zdjęcia bez gniazda, ale już nie długo :)).





Sowa, też się naczekała, bo aż od lutego, a czekała na ogonek i pazurki. Wykonałam ją na styropianowej kuli.





Jakiś czas temu zamówiłam bawełniane tkaniny i zaczęłam przygodę z maszyną. Są to moje pierwsze kroki w ogóle :)). Tak powstały moje zapachowe torebeczki, podobne do tych dla teściowej (tamte szyte ręcznie). Justynko jak widzisz namiętnie korzystam z kokardek, różyczek, które od Ciebie otrzymałam :))



W kwietniu czeka mnie nieoczekiwany chrzest tzn oczekiwany, ale jak zwykle mąż powiadomił mnie na ostatnią chwilę. Zwróciłam się z prośbą do dziewczyn o wykonanie prezentów na ten dzień, nie ma to jak ręcznie robione :)). Na szczęście zgodziły się i nawet nie wystraszyły naglącego czasu :)). Bardzo Wam dziękuję :)), odwdzięczę się :))

Żegnam się kolorowo,
Gosia

72 komentarze:

  1. sowa jest przecudna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sowa po prostu jest przeurocza :D No ale te kurczaczki... Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. breloczki są cudowne! istna rewelacja, aż nie mogę się napatrzeć :) drobiazgi z filcu wychodzą Ci przepięknie :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), muszę skupić się na takich maleństwach :))

      Usuń
  4. Gosiu jakie to wszystko cudne,czuć wiosnę w powietrzu

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu sowa jest boska! a reszta wiosenna, kolorowa, jak ja Ci zazdroszczę takich umiejętności, przygoda z maszyną jak dla mnie super poczatki;))))
    ja też w przypadku imprez wolę prezenty ręcznie wykonane przez koleżanki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ręcznie robione mają swój klimat :)). A z maszyną mam nadzieję się lepiej zaprzyjaźnić :))

      Usuń
  6. Wszystko śliczne a ta sówka podoba mi się najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu sówka jest prześliczna. Posadź ją na gałązce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. sówka jest prześliczna, a ptaszki takie ciapy , ale śliczne :-) torebeczki całkiem eleganckie !

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczności natworzyłaś,aż miło oglądać...

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebeczki zapachowe cudne a ptasiory urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne breloczki Gosiu zrobiłaś , a sowa jest super.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z torebeczek też jestem zadowolona, zwłaszcza że to pierwsze kroki

      Usuń
  12. wszystko takie śliczne, kolorowe i wiosenne:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) oj żeby już się rozkręciło na dobre :))

      Usuń
  13. Ta kokardka dodaje sowie uroku :) Kurczaczki też odjazdowe :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ptaszki są prześliczne ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak na pierwsze szycie, to pięknie Ci to wyszło, podziwiam! Sowa skradła mi serce, jest śliczna:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę nie równo, ale z daleka nie widać :))

      Usuń
  16. Ale się zaroiło od ptaków!:) Świetne są, ale sowa bije je na głowę:) Mówisz, początki z maszyną? To zazdroszczę takich początków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś zobaczyła z bliska to zazdrość by Cię minęła :)), ale w sumie nie najgorzej :))

      Usuń
  17. zakochałam się w tej sowie!!!!
    cudna
    a jaki zapach wkładasz do torebek i jakiej wielkości je zrobiłaś - są śliczne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do środka wkładam poduszeczki zrobione z fizeliny, które wypycham i wsypuję soli do kąpieli :))

      Usuń
  18. Ślicznie tworzysz Gosiu! Sowa skradła moje serce :)) jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Same cudeńka u Ciebie!
    Ptaszkami jestem oczarowana. Wiosna u Ciebie na całego!
    Na początki z maszyną to nie wygląda, równo i dokładnie - super!!
    Sowa - cudowna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bliska tak dobrze to nie wygląda, ale i tak jestem zadowolona bo nieźle mi idzie :))

      Usuń
  20. Och jakie to wszystko cudowne! Po prostu kocham te Twoje dzieła:D Żałuję, że mnie nie stać na kupienie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)), jak będę mieć chwilkę (teraz mam troszkę zamówień), to się wymienimy, jeśli będziesz mieć chęć :))

      Usuń
  21. Gosieńko jak możesz tak z samego rana??!
    :))) Słodziaki - latacze- moje najulubieńsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie słodkie kurczaczki, a sówka jest rozkoszna. Jak na pierwsze próby szycia, wyszło ci rewelacyjnie. Świetne te woreczki, pięknie przyozdobione.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Promyczku, mam nadzieję, że z maszyna się polubimy :))

      Usuń
  23. Piękne breloczki a rozpoczęta przygoda z maszyną bardzo udana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)), mam nadzieję na dłuższą wyprawę :))

      Usuń
  24. sowa jest cudowna :) a szyjatka też bardzo ladne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. o jakie fajniutkie te ptaszki, tymi oczkami tak patrzą ciekawie:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ tu śliczności. Urocza sówka, a torebeczki pogratulować, bo piękne :) Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, mam nadzieję że już niedługo dojdę do wprawy z szyciem :))

      Usuń
  27. jesteś mistrzynią w tym co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. o jeny jaka piękna sówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Napatrzeć się nie mogę na te cudeńka:) Są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  30. Tymcio i inne owady, Gosiu, bardzo pomysłowe i pięknie wyglądają na twojej lodówce. Tak wesoło :DDD
    A ja klikam znowu tu, bo Twoich tęczowych filcusiów mi brak... muszę się napatrzeć na odległość...;) i na zaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dziękuje, ja też strasznie lubię kolorki, dobrze na nie działają :))

      Usuń
  31. Przecudna ta sowa.Jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi:
    dekomagja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nominowałam Cię do Liebster Awards.Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  33. Przesliczne takie kolorowe, wszystkie twoje prace sprawiaja ze az sie cieplej na duszy robi <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ piękne rzeczy robisz! Naprawdę ujmujące są te stworki, a sówka, to już przebija wszystko :) Ma takie Shrekowe oczy... ;) Pierwszy raz dzisiaj jestem u Ciebie, ale strasznie mi się tu podoba i zostanę :):):)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne!!!
    Tez filcuje;)- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta sówka w szarościach jest przepiękna a przygoda z maszyna widzę już że bezie bardzo owocna

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...