niedziela, 5 sierpnia 2012

Serce i Rozum


Pamiętacie szał, jaki nastał na maskotki Serca i Rozumu, i to od pierwszych reklam tej odlotowej parki. Oryginalne pluszaki na allegro osiągały niebotyczną cenę, zresztą rękodzielnicze maskotki nie ustępowały im na krok.
 Ja również spróbowałam swoich sił w tej materii:), co zaowocowało całkiem sporą kolekcją.

Stojące Serduszko wykonane z filcu, w nóżki wetknęłam szpilki z płaskimi główkami. 





Mania breloczków......
               


Wcielenia Rozumka 
                          ........PILOTO


Serdecznie pozdrawiam,
Gosia - Mini Filcuś

1 komentarz:

  1. Bardzo fajne :)
    Ja na początku chciałam zamówić na allegro maskotkę kota pusheena. Po jakimś czasie postanowiłam że zrobię ją sama;). I tak się stało teraz pusheen siedzi sobie na biurku i he lody;)
    PS zrobiłam go ze skarpetki;) polecam tę metode

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...